« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
情人節快樂啦...^^
睇醫生= =再行街...
-0-"""
悶悶...
呵呵....~~呀詩同6K接...
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


情人節快樂啦...^^ 分類: 未分類

今日一起身...就即刻諗到情人節= =...之後又諗到你...^^'

本身今日係同我一齊架...但係你又要澳門...不過我唔會怪你...

因為我知你都唔想...同埋你一定會掛住我既..^^....你唔會忘記佐我..

我覺得今日同唔到你一齊...係最傷心既日子..唉....都係算啦..

我好早就落去佐去陪人...見到人地條仔送野比佢..我都好期待你送野比我果日..

陪完佢...就同d  fd出去玩..點知見到小雅同呀瑤仲同2個男仔一齊-0-

原本係佢地2個條仔-0-嘻嘻.- -'跟住就同佐佢地一齊啦~~

上佐吉頂玩...之後個死人豐又黎佐...= =係呀瑤約佢既....唉...

好悶..好悶...坐係果到吹水...唉...之後落佐去買野飲啦...

跟住又上番去...= =....太無奈啦..-0-..係果到坐佐幾粒鐘啦....= =

悶死...之後到佐好似4點幾...就話走啦....但係見到呀瑤好似訓得好

舒服咁,.....就冇叫到佢啦...嘻嘻...^^'走q佐去搭車..= =''就去到車站果時..

呀成又打比我= =唉...佢好煩呀....問我係邊...可唔可以陪佢...

其實緊係唔可以啦....情人節陪佢!?不過我又唔識拒絕人喎..

之後呀詩又唔`肯喎...本身係陪佢既..跟住就話我地番去先....等佢番黎..

番到去...冇搵佢..= =..第一次唔搵佢^^'好衰呀我...= =

跟住就同佐可樂..可樂糖佢地啦...悶到死呀....>.<"""

大約8點就番佐屋企啦...今日好早番..^^'嘻嘻...太悶啦..因為...

唉..今個情人節好悶..以前就話唔識姐..e+想珍惜今日..但係你又陪唔到

我= ='''我係唔介意...但係次次都係你約我...次次都係你話臨時唔

得閒..你仲要到星期5先番到黎...到時我又番佐大陸...唉...我唔介意

都...對你啦..我肯抽我既時間陪你...點解你唔可以..>.<""

我用佐咁多精神整果個野...都係等呢日...你都係唔明...

我覺得自己e+愈黎愈對你..唉...今日我無時無刻都係到諗

起你...又有咩用呀...都係見唔到你...e+只係等番學見到你...= =

最後希望大家情人節快樂啦^^'

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Anegl 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]