« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
情人節快樂啦...^^
睇醫生= =再行街...
-0-"""
悶悶...
呵呵....~~呀詩同6K接...
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


吹雞>.<"""""?? 不安 分類: 未分類

今日好似冇上過堂咁呀....有d人真係好煩既姐.....

唉..好唔想坐呢個位牙!!!!成日都比d人煩∼∼前邊果2

位先生同小姐∼∼日日有咩都要同我講....-0-””””

我又唔知點答番佢地喎!!唔理佢地又好似唔係幾好..

lunh果時..我同F.2  D女仔玩牙嗎!!跟住有個男仔

係到走過黎同我地講野...係咁煩我地喎...我前邊果個以

經好X架啦!!咁我咪忍唔住話佐佢囉..之後佢就係咁話我!

又話咩要吹雞...搵人打我=3=”我都唔知咩事-3-””

之後打比牙哥囉!!!我都唔驚啦...跟住牙哥就同佐5,6

個人黎等我放學∼∼好彩個個我都識姓!!!佢地係到等佐我有

1個鐘!!先出佐黎...點知出去果時..比老溫捉佐...

佢問我做咩叫咁多男仔接我-3-”””我地放佐學.仲要唔係

同可藝D人出去.都要佢理咩..=.=””又係咁煩既點解!

>.<”””跟住同佢講佐好耐先出到去...姐....果個

人又話吹雞..超...之後就去對邊搵佢地啦!!!我地係果

到玩佐好耐!!跟住個老溫又係到走過黎問我係到等邊個...

-3-”””咁我地咪走去第2到囉∼∼∼跟住佢地又係到食煙

啦..>.<””””唉..之後就好悶地啦...跟住同佢地

番屋企啦....

 

 






訪客留言 (返回 Anegl 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]