呢排好開心呀....你琴日問佐我攞msn啦.....我等佐
呢日都幾耐架啦!!!果日你坐我後邊!!!我地一齊面紅
一齊笑..一齊驚.我地只係敢偷望大家..!!!!跟住你仲
搵人問我攞msn..我同我d fd死都要搵到
一張細細既白紙同一枝筆番黎...哈哈..!!!!!!!!
真係好開心...我都唔會忘記果日架∼∼有一次
我同呀媽吵架...喊佐好耐∼∼∼我有時真係覺得佢
成日屈我架...都唔明我諗咩既....!!
得你一個人知..又係你哄到我好開心∼∼∼∼∼∼∼
到佐今日..你約我出去玩!!!其實我有小小驚架.....
但你係到要我出.....因此我仲考慮緊∼∼∼∼∼!!
我覺得你真係好好人呀.....又斯文喎∼∼我對你
可算是係一見鐘情!!!!!你又識講野哄我喎.......
我問你D野...你又9唔搭8.!!!!真係好可愛呀∼∼∼-3-”””
 
 
 

 


|