« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
情人節快樂啦...^^
睇醫生= =再行街...
-0-"""
悶悶...
呵呵....~~呀詩同6K接...
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


-3-"""" 開心 分類: 未分類

今日放學之後....要同呀雯F.2  D FD..仲要小偉佢地一齊呀>.<"""....其實

我唔係好想..但係呀瑤又去喎!!!!  BUT我都去啦.....反正都冇咩做架啦,,,,..

!!!跟住.\\放學同梁WING係到等呀瑤....同呀FUNG出黎....

痴線架...呀FUNG超耐先出到黎....10點幾等到就12點!!

之後我地就一齊出去玩啦...佢地都唔知去邊既.....買完野~~~

我地係到周圍行~~~-3-""""好悶...好悶...其實我地有小小無奈囉,,\

跟住個死人何煥枝又唔識番屋企!!!之後係咁叫呀瑤陪佢,,

煩到死!!跟住唔知點解呀瑤又要...唉...都係唔講啦!!!!

......哈哈..我地講下講下..又話要去呀FUNG屋企洗次所=3=""""

唔知做咩=.=""""之後都係冇去到呀!!!!好耐...好耐....好耐..

我地先決定番屋企..-3-""等車果時..走佐好似係4架車.....!!!唔係我地

唔想上~~係呀雯唔比我地上....因為佢要搭K58...但係等

佐超耐都冇K58=.=""最後都去佐搭其他車~~!!!哎呀...等陣要去飲呀,,,

 
 
 
 





訪客留言 (返回 Anegl 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]