| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 19 日 星期一  |
| 2010-07-19 |
分類: 未分類 |
喱幾日冇打Blog.
幾日都系屋企溫書.
我一定要升到上F.4.
Add Oil.
|
2010 年 7 月 16 日 星期五  |
| 2010-07-16 |
分類: 未分類 |
今日温書既第三日.
朝早緊係又默書啦.
今次輪到Ms Wong讀.
佢仲衰過Ms Wan.
又係得一個字吾識.
明明個字係Encourage.
佢就讀成Courage.
激死我啦.
|
| 2010-07-15 |
分類: 未分類 |
今日温書第二日.
朝早默書.
Ms Wan讀到難聽到死.
明明温得好熟嫁啦.
就比佢讀Resist喱個字.
搞到我聽吾明佢讀咩.
好吾抵牙.
錯左一個字. |
2010 年 7 月 14 日 星期三  |
| 2010-07-14 |
分類: 未分類 |
今日係返學校温書既第一日.
都Ok啦.
朝朝要默書.
我今次一定要加油牙.
我一定要升上中四. |
2010 年 7 月 13 日 星期二  |
| 2010-07-13 |
分類: 未分類 |
今日成日系屋企溫書.
冇出過去.
悶死我啦. |
2010 年 7 月 12 日 星期一  |
| 2010-07-12 |
分類: 未分類 |
7/7-11/7去左張家界旅行.
個到真係好令嫁.
好似去左天堂甘.
可以令到我D吾開心既野完全吾記得哂.
可以比我見到阿凡達拍攝地方.
但個日太大霧同落雨.
咩都睇吾到.
勁失望.
唉.
但日日係甘撘車,
仲要撘好多個鐘.
坐到個Pet都就黎開花.
攰死我啦.
仲要成日換酒店.
下次我吾去啦.
Post相相先.
去睇牙. |
2010 年 7 月 6 日 星期二  |
| 2010-07-06 |
分類: 未分類 |
尋日去左海洋公園.
好開心.
但去到最尾就吾係好開心.
唉.
都吾知點解. |
2010 年 7 月 4 日 星期日  |
| 2010-07-04 |
分類: 未分類 |
聽日去海洋公園.
好緊張牙 xD.
|
2010 年 7 月 3 日 星期六  |
| 2010-07-03 |
分類: 未分類 |
今日成日系屋企.
冇出過去.
個病愈黎愈辛苦.
點算牙.
星一去海洋公園.
如果個病未好反,
點去挽牙. |
2010 年 7 月 2 日 星期五  |
| 2010-07-02 |
分類: 未分類 |
今日試後活動.
比人鬧左好耐.
唉. |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 57 | »
|