| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 25 日 星期四  |
| 2010-03-25 |
分類: 未分類 |
今日放左學之後.
同Ak.Jenny.Cathy去左打波.
|
2010 年 3 月 24 日 星期三  |
| 2010-03-24 |
分類: 未分類 |
今日放左學要練波.
練左陣之後.
牙Sir叫我地埋去坐低傾D野.
To:嘉琪(Cathy)
吾好吾開心啦.
吾好為個D人而搞到自己吾開心.
知無?
我地永遠系你身邊支持你嫁.
^_^ |
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
| 2010-03-22 |
分類: 未分類 |
今日比人收左部電話.
勁吾開心.
我諗Ak更加吾開心.
sOr牙.係我連累你嫁.
sOr. |
2010 年 3 月 21 日 星期日  |
| 2010-03-21 |
分類: 未分類 |
雖然你地輸左.
但吾好灰心.
之後仲有大把機會.
你地要努力牙.
28號要努力.
1/4緊加要努力.
因為要去澳門打.
SY B3sT.
|
2010 年 3 月 20 日 星期六  |
| 2010-03-20 |
分類: 未分類 |
今日要去旺角交收
聽日排球又有比賽啦.
大家要加油牙.
我會去撐你地嫁.
SY B3sT.
|
2010 年 3 月 16 日 星期二  |
| 2010-03-16 |
分類: 未分類 |
今日放左學.
同Jenny.Cathy.Ak打左陣波. |
2010 年 3 月 14 日 星期日  |
| 2010-03-14 |
分類: 未分類 |
祝
大家白色情人節快樂.
|
2010 年 3 月 13 日 星期六  |
| 2010-03-13 |
分類: 未分類 |
暖反好多啦.
今日去左買野.
買左勁多野.
好開心.
^ ^ |
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
| 2010-03-11 |
分類: 未分類 |
To:君君 xD (牙T)
祝你生日快樂.
Happy Birthday.
越大越令女啦.
^_^
|
2010 年 3 月 7 日 星期日  |
| 2010-03-07 |
分類: 未分類 |
今日去左荃灣.
去挽狗狗.
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 57 | »
|