| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
| 2010-01-31 |
分類: 未分類 |
今日去左粉嶺睇波.
對萬慈.
我見佢地好盡力.
最後我地學校1:0.
贏左.
繼續加油牙.
我會支持你地嫁.
^_^
|
2010 年 1 月 30 日 星期六  |
| 2010-01-30 |
分類: 未分類 |
好耐冇過Blog啦.
系學校都冇咩特別野發生.
我上堂係比系上學期留心左.
但都係有吾明既地方.
我要努力.
升上F.4.
|
2010 年 1 月 24 日 星期日  |
| 2010-01-24 |
分類: 未分類 |
好耐冇打過Blog啦.
同與世隔絕啦.
不過
吾緊要啦.
而家打反啦,
今日領左成績表
平均分:45.04
全班36/40
好吾滿意牙.
下學期要努力牙.
加油.
|
2010 年 1 月 17 日 星期日  |
| 2010-01-17 |
分類: 未分類 |
今日系屋企溫書
努力 |
2010 年 1 月 16 日 星期六  |
| 2010-01-16 |
分類: 未分類 |
今日成日系屋企
悶死人 |
2010 年 1 月 10 日 星期日  |
| 2010-01-10 |
分類: 未分類 |
今日去睇阿凡達(3D)
幾好睇
不過都係鐵達尼號好睇D |
2010 年 1 月 9 日 星期六  |
| 2010-01-09 |
分類: 未分類 |
今日去左幫牙雯手
幾好吾錯 |
2010 年 1 月 8 日 星期五  |
| 2010-01-08 |
分類: 未分類 |
今日開始上堂
我要比心機牙 |
2010 年 1 月 4 日 星期一  |
| 2010-01-04 |
分類: 未分類 |
今日開始反學啦
大家D成績點牙? |
2010 年 1 月 3 日 星期日  |
| 2010-01-03 |
分類: 未分類 |
今日去左貼紙相舖幫雯手
開頭都幾悶
但最後都幾開心 |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 57 | »
|