今晚去沙田食飯
係因為我大家姐生日
To:大家姐
又大一歲啦
祝你越大越靚女啦
事業順利.......
揾多D錢 $$$
嘻嘻!!!!!
聽日反
今日係屋企
可能陪雯去剪頭髮
仲有2日反學
好緊張牙!!!
今晚去旺角既泉章居食飯
我估.....都應該幾好食既
仲有3日反學啦
勁期待牙!!!!
今日去咗灣仔既旋轉餐廳
D 野都幾好食
但我只係食咗兩碟炒飯同少少木瓜
仲有4日反學啦
好想快D 牙
今日成日係屋企
冇出街
仲有5日開學啦
今日又出街
又係同彤彤.詠詩.才.DaDa & 輝
又係走黎走去
下次一定吾出
係一定吾會再出
仲有7日就反學啦
好開心牙!!!
今日系屋企
悶!!!!
仲有8日反學啦
嘻嘻
今日出咗街
同彤彤.詠詩.DaDa.Ivan & Steven
幾開心la
下次再出過
仲有9日開學la
今日又係成日冇出過街
悶!!!
仲有10日就反學啦
大家收拾心情未牙?
今日反咗教會
二寶今次係最後一次聚會
So,有個大食會
我整咗菠蘿腸仔
仲有11日就反學啦