朝早去咗旺角買野
下午就去咗個FD 屋企挽
今日同D Fd 去踩車
之前個幾次我失蹤咗
希望今次吾會la
uM.......................
係一定吾會la
好開心
今日學校430(4月30號)
做豬皮牛雜(尊題研習)
悶到死
唉....................
今日第一次着住件波衫練波
感覺OK la
我終於有波衫la
好野
後面寫住KA PO
Good
今日學校有大陸交流生來咗
同我地籃球隊切蹉下
結果,當然我地籃球隊贏咗la
SY bEST
今日同我家姐.我最fd個個去唱K
好開心牙
本身今日去游水同踩車
最衰都係D雨la
搞到冇得去la
屋企部電腦壞咗
真慘
用住我家姐公司個部先la
27號大家真係要加油!努力!
SY Best
大埔三育!加油!