| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-05-27 |
分類: 未分類 |
今日本身藍天白雲嫁;
後尾又落雨
搞到冇得練波
唉..............
|
| 2009-05-25 |
分類: 未分類 |
希望聽日同後日都吾落雨la
因要練波同打Friendly
加油
三育
SY Best |
| 2009-05-24 |
分類: 未分類 |
今日由朝落到黑
希望聽日同後日都吾落雨la
因要練波同打Friendly
加油
三育
SY Best |
| 2009-05-23 |
分類: 未分類 |
今日我個Fd生日
去咗旺中Neway唱K
勁開心law
祝雯:
生日快樂
Happy Birthday Day |
2009 年 5 月 21 日 星期四  |
| 2009-05-21 |
分類: 未分類 |
下二打Friendly
加油牙
SY Best
我會認真嫁la |
2009 年 5 月 19 日 星期二  |
| 2009-05-19 |
分類: 未分類 |
下二打Friendly
加油牙
SY Best
我會認真嫁la
|
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
| 2009-05-18 |
分類: 未分類 |
今日練波
我想死
教練話我頂撞佢
佢都痴痴地線
on 99
食就就 |
2009 年 5 月 17 日 星期日  |
| 2009-05-17 |
分類: 未分類 |
朝早去咗飲茶
下午去咗圖書館
好乖牙
嘻嘻 |
2009 年 5 月 16 日 星期六  |
| 2009-05-16 |
分類: 未分類 |
今日本身話反教會
但係,雯話吾返
So,冇反到
去咗佢hOME
隻Dog好cute牙
 |
2009 年 5 月 15 日 星期五  |
| 2009-05-15 |
分類: 未分類 |
今日4:00後要英文聯課
超勁law
我地班超大比數贏唒4班law
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 57 | »
|