| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 29 日 星期一  |
| 2009-06-29 |
分類: 未分類 |
今日對卷;
電腦:66
設計;50
家政:50
中文(Reading): 50
中文(Writing): 51
中文(Listening): 40
中文(Speaking): 53
中文(綜合): 50
Music: 80
Arts: 65
科學: 40
聖經: 61
算係甘La
|
| 2009-06-28 |
分類: 未分類 |
尋日屋企發生好大件事;
就係爆廁所;
我勁驚law;
突然間成間屋水浸;
嚇Q死我;
我同Dad & Mum一齊幫手整走D水;
勁辛苦law;
唉....
最灰喎手係Dad;
唉...

|
| 2009-06-27 |
分類: 未分類 |
今日係甘落雨;
搞到冇得去踩車;

鳴鳴....
鳴鳴....
希望下個禮By會好天la;

|
2009 年 6 月 26 日 星期五  |
| 2009-06-26 |
分類: 未分類 |
今日對卷;
英文(Listening): 55.5
英文(Writing): 50
英文(Reading); 50
數學: 58
中史: 40
通識: 50
吾滿意牙....

|
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
| 2009-06-25 |
分類: 未分類 |
今日去咗板長到食壽司;
個到D壽司超新鮮;
勁好味;
好想再去多一次添 |
2009 年 6 月 24 日 星期三  |
| 2009-06-24 |
分類: 未分類 |
今日同我家姐出咗旺中行街;
買咗好多野....
我就買咗一頂帽
比張相你地睇下啦

算係咁la
|
2009 年 6 月 23 日 星期二  |
| 2009-06-23 |
分類: 未分類 |
終於考完試啦;
好開心牙
因為可以用反電腦
同打反Blog
但係
仲未知成績
都吾知升吾升到班
好緊張牙
希望一定升到啦 |
| 2009-06-15 |
分類: 未分類 |
今日考試
我要加油牙
我要升班牙
加油........
加油..........
加油...........

|
| 2009-06-09 |
分類: 未分類 |
甘多位:
我考試期間
打吾到blog牙
I am So Sorry
|
2009 年 6 月 8 日 星期一  |
| 2009-06-08 |
分類: 未分類 |
今日成日系屋企溫書
冇出過街
就快要考試啦
大家要加油牙
要升班牙 |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 57 | »
|