今日統測-數學MC
全部都係亂撞嫁
她終於睬反我la
太好la
我吾可以再同她反面
今日好呆滯,
吾知點解
牙雯,原諒我
求你
今朝早我哭了出來
因為我個講咗D野好hurt我
鳴鳴........................鳴
鳴.............鳴.........
牙雯,原諒我la!我絕對冇下次!
今朝去咗睇波
雖然輸咗
但,繼續加油la
到下午
牙雯我
對吾住牙
原諒我la
今朝去咗游水
同去咗個fd屋企
一D都吾冷
暖暖地
嘻嘻
=]
終於整反好部電腦la
今日放咗學之後要練波
我勁咗好多牙
今日去咗小學教P.5 讀英文
有好多人我都識
今日反學
返學等放學
悶死人
放咗學要練波