成個口都系飛痣
救命牙
好辛苦牙
好痛牙
嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚
好想D頭髮快D長!
我尋日咗粉嶺剪頭髮
剪咗兩吋,剪到膞頭多少少
都幾好
但當然係長頭髮靚好多
我唔想D天氣咁凍牙 希望下個禮by會暖反D啦 凍死人咩
我唔想D天氣咁凍牙
希望下個禮by會暖反D啦
凍死人咩
我很喜歡Kevin謝的歌聲!
我也很喜歡唱歌!
我真希望有機會和他一起合唱!
救命! 冇人睇我個blog啦 嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚
救命!
冇人睇我個blog啦
嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚
希望可以有多一些人來我的blog看一看