阿婆: 喂!? 呢度係咪鳩鳩鳩呀?(999)
差佬: 又係你呀阿婆!? 今次你又有咩事呀!??
阿婆: 我呢~想投拆啊, 有兩個男人, 嚮天橋底度 "鋤鳩" (嘈交)啊!
差佬: 佢地 "鋤鳩" 關你咩事呀!?
阿婆: 佢地搞到我都訓唔著啦!佢地 "鋤鋤下"(嘈嘈下)呢, 條"鳩"(狗)都唔見左啦
差佬: 咩話!!! "鋤" 到連條"鳩"都唔見埋!?
阿婆: 係lo~不過呢, 我見過佢地戈兩條"鳩"架,一條就有mo(毛),另一條就冇mo(毛)
架~
差佬: 佢地有冇毛關你咩事呀!!
阿婆: 你不如幫佢地搵番條 "鳩" 啦~
差佬: 我點可以幫佢地溫呀!!
阿婆: 咁你有冇 "鳩" 呀? 拎兩條比番人啦
差佬: 我邊有兩條 "鳩" 呀!! 有都唔比!!
阿婆: 好啦~差佬哥哥, 你咁好人~
差佬: 我好人!? 你覺我好好人咩!?
阿婆: 你好能hai~(你可能係)
於是, 個差佬又再次咁cut 線啦.. |