| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
| 2009-07-19 |
分類: 未分類 |
今日反School幫手
跟住
走圍hea
|
| 2009-07-18 |
分類: 未分類 |
今日EQ畢業禮
好吾捨得D小朋友牙
希望下年會見反佢地啦
之後
去咗Maggie屋企
食咗芝脆雞
幾好味牙
|
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
| 2009-07-17 |
分類: 未分類 |
今晚去咗黎明演唱會
好悶
曾蔭權先生都黎咗
樂基兒都黎咗
但佢唱歌真係好好聽
又令仔咗
|
2009 年 7 月 16 日 星期四  |
| 2009-07-16 |
分類: 未分類 |
今日EQ第三日
D小朋友今日挽水戰
佢地都濕唒 |
| 2009-07-15 |
分類: 未分類 |
今日朝早反咗School
EQ第2日啦
D小朋友今日整咗吹波波
D小朋友越黎越頑皮
好辛苦牙
跟住
去咗食野
2:00又反咗School
最後
我地成班換唒衫
去挽水戰
超正牙 |
2009 年 7 月 14 日 星期二  |
| 2009-07-14 |
分類: 未分類 |
今朝反咗學校
Today係EQ第一日
D小朋友So Cute
我負責看住D小朋友
今日佢地整咗豆腐木(看)布甸
放咗之後
見到加佩同詠琳
詠琳超似蘇銘謙囉
救命 |
2009 年 7 月 13 日 星期一  |
| 2009-07-13 |
分類: 未分類 |
今日派咗成績表啦
平均分47.2
差0.8就升到班嫁啦
名次28/41
上學期就31/41
進步咗少少啦
補考
放馬過黎啦

|
2009 年 7 月 12 日 星期日  |
| 2009-07-12 |
分類: 未分類 |
今日又買咗兩對鞋
幾好嫁
一對粉紅,一對紅
下次出街着比大家睇啦 |
2009 年 7 月 11 日 星期六  |
| 2009-07-11 |
分類: 未分類 |
今朝反咗教會
跟住有戲劇比賽
我地二寶臝咗冠軍
勁開心
補考啦
大家一齊加油 |
2009 年 7 月 10 日 星期五  |
| 2009-07-11 |
分類: 未分類 |
今日去咗將軍澳探叔公
祝佢早日康複
跟住去咗金滬庭食飯
個到D野食勁正
食到我飽飽
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 57 | »
|