唉....我有一樣野諗左好耐都諗唔明
我都唔知點解我係學校佢就唔理我..cool到爆
但係...係msn佢就同你好到爆咁
都唔知佢點諗....
今日,同呀媽一齊去左買耳環
一黑一白 >3<
愛爆黑色
11:20 A.M
見到婷婷
佢同佢呀媽一齊
佢真係好正
PSP,NDSL,PS2.........咩都有齊曬
好幸福呀
今日...我比呀媽罵做咩咁早去...
我唔係叫你10:15先走咩
比人罵到死死下咁= =''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日超唔開心
我見到我最唔想見到既野
點解你要咁樣做wo
唉..唔想打啦...
好想死呀
唉...
好冇面呀....
死人晴晴.....= =''