其實,我約左SUKI係學校門口等家..
但係我DAD同埋MUMMY係道,所以等唔到你呀
SOR呀>3<...
7:56A.M..呀SIR行左入黎話''嘩!咁小人既...?''
我都唔知做咩佢會咁講
呵呵呵....佢開始選人做班長果D
我地有幾個人選= =''
1.晴晴 2.SUKI ...仲有我呀XD
最後呀SIR都係叫SUKI做呀
NEXT,就掉位...
唉...同個男仔坐= =''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
小息..見到好多個人..= =''
岩岩同晴晴姐姐,樂樂哥哥,聰哥,呀姐佢重有我
5個堂兄妹同呀grandfather &姑姐同佢老公一齊去''林村''食野
woo...一去到睇下d野食
好貴呀....
我地比d大人叫我地想食咩就食咩
我地幾個細既就叫呀哥決定啦
呵呵呵...呀哥真係呀哥
叫左好多好好食既野呀
我地走果陣果D人叫我地去咩
我都唔係好明佢UP咩
今日,係我地G.7同Miss許一齊上既最後一堂
因為佢話佢屋企有D事
唔可以番黎住...
佢既離開同MISS LAI既一樣
都係話有D事...唔番住
會遲小小番...
但係最後都係冇番到....
唔經唔覺...冇MISS LAI陪伴我地既日子愈黎愈多啦
好掛住佢呀
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MISS LAI & MISS 許 ..你地永遠係我既好老師
好真係好憎星期五呀...
成日都要學鋼琴= =''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我一大早就出左街..
去睇手...
因為係屋企彈琴
彈傷左...
我覺得冇咩既
惺係我呀媽死都要我睇= =
o曬....
''雀巢''......我今日比你整到我就黎死
咩都冇曬啦...= =