| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 23 日 星期二  |
X'mas Service  |
分類: 中學生活^ ^ |
|
|
|
嘻!又來了~
今日是中學生活第一個聖誕PARTY
雖然崇拜確實是非常的悶
不過Battle of Dance 和下午的Party
就超HiGh~~
一邊睇人跳舞~一邊同班同學傾計
有D小事唔係幾開心,不過最後和平解決~
到左PARTY
好多野食~YUMMY~
跟住開始玩遊戲
老師叫咗XXX去掃地(拾垃圾)
仲叫人幫手
好彩 Miss Chau係度
唔係竺仔又唔知會講セ~~
玩game,Mr Chan俾我哋玩殘
輸咗n咁多次,仲要罰唱歌添呀XD
玩咗幾個GAME,好快放学~(不捨)
放學個陣,俾班FD拉低等佢~~(其實我也想等)
一齊放学,掛住傾計,整爛咗個紙袋~狼狽
點都好,中一第一個CHRISTMAS party
留低美好的回憶~~
|
| 發表時間:2008-12-27 07:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
係咩~~ 你整d野食好好食牙?! 係度講人,, 費事同埋d廢人講咁多,, 食屎收皮la~ 死姣西!! (某某人のFD)
|
|
|