Better or Worse?
晕咗..
今晚我已经返咗嚟..
呼~
真喺唔知道好定喺坏啦..
事因..
我唔知道..
屋企人会唔会22号个日又嗌我返去....
唉!
今日滴七夕.
平凡滴度过了.~!
刊登時間:2007-08-19 10:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]