Pain.
唉..肚痛啦又..
返太和唔知道几时返到嚟..
呼呼..
阿妈话听朝先返..
你返嚟个时候要挂住我喎..~
刊登時間:2007-08-17 03:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]