|
今日..见到傻婆啦...佢都算特别咯..
等咗成两个几钟...不过都喺关事到我未听佢讲原电话就cup..
一段拖手嘅路..开心嘅时光..
难食嘅暑条同雪糕...
回想真喺好傻啊我哋..~
喺喎..
佢啲手指甲俾我剪咗啲..佢自己都剪咗啲..
仲有剩低嘅俾佢返屋企剪..
长长指甲没了..
但是也不要再那么长哦..~
因为好唔容易先嗌到你剪...
呵.
今日上半天..
果然同傻婆精彩过...
啊!喺喇..
个个戒指...
真喺早知俾佢..
不过佢话自己蠢咗喎..~
咁冇办法..
唯有下次俾佢啦..~
可是下次又是什么时候呢?
|