7.26--Peng&Pink.

                                                                       

                                                                              

 

 

 

 

                                   今日..见到傻婆啦...佢都算特别咯..

                                   等咗成两个几钟...不过都喺关事到我未听佢讲原电话就cup..

                                   一段拖手嘅路..开心嘅时光..

                                   难食嘅暑条同雪糕...

                                   回想真喺好傻啊我哋..~

                                   喺喎..

                                    佢啲手指甲俾我剪咗啲..佢自己都剪咗啲..

                                    仲有剩低嘅俾佢返屋企剪..

                                     长长指甲没了..

                                     但是也不要再那么长哦..~

                                     因为好唔容易先嗌到你剪...

                                    呵.

                                     今日上半天..

                                     果然同傻婆精彩过...

                                     啊!喺喇..

                                      个个戒指...

                                      真喺早知俾佢..

                                     不过佢话自己蠢咗喎..~

                                    咁冇办法..

                                     唯有下次俾佢啦..~

                                     可是下次又是什么时候呢?

                                                                    

 

                                            刊登時間:2007-07-26 11:34 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]