The day after tomorrow
--终于知道考到边间学校啦.
--好似唔係好开心啊..
--坐车又远.
--又冇宿位..
--真喺唔知道去到会点
--新面孔..相处..又要好耐先了解到同学仔..
--唔知道仲可唔可以遇到好朋友呢?
--好想念中三嘅生活啊...
--怀念与同学嘅斗心斗角(因为好可爱)
--怀念同学嘅关心..
--中四啦..更加严格啦..
--佢&我..
--应该好快冇联络啦挂..
--唉~快乐时光真喺过得快..咩时候都要讲Bye Bye!~
--不 过 开 心 啲 啦.. *.*
刊登時間:2007-07-18 11:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]