The day after tomorrow

                                                                       

                                                                              

 

 

 

 

 

 

                                           --终于知道考到边间学校啦.

 

                                           --好似唔係好开心啊..

 

                                           --坐车又远.

 

                                            --又冇宿位..

                                          

                                           --真喺唔知道去到会点

 

                                           --新面孔..相处..又要好耐先了解到同学仔..

 

                                           --唔知道仲可唔可以遇到好朋友呢?

 

                                           --好想念中三嘅生活啊...

 

                                           --怀念与同学嘅斗心斗角(因为好可爱)

 

                                          --怀念同学嘅关心..

 

                                          --中四啦..更加严格啦..

 

                                          --佢&我..

 

                                          --应该好快冇联络啦挂..

 

                                          --唉~快乐时光真喺过得快..咩时候都要讲Bye Bye!~

 

                                          --不        过         开         心          啲           啦..     *.*

        

      

  

 

 

 

 

 

 

                                            刊登時間:2007-07-18 11:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]