Sad!
中四
我将会以咩形式埋没自己嘅低分入学?
我前面嘅路好似越嚟越难行.
刊登時間:2007-07-16 11:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]