2007-07-12
今日天气好热啊.
所以其实今日去买书我都唔喺好愿意.
不过谂下,冇办法啊.
唔知道要几时先可以睇到书自习到架喇.
原本呢.今日想叫佢一齐嘅.
但喺因为有个初二同学仔要去.
所以佢冇去到啊..
希望下次佢可以陪到我啊.
刊登時間:2007-07-12 08:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]