2007-07-12

                                                                       

                                                                              

 

 

                  今日天气好热啊.

                  所以其实今日去买书我都唔喺好愿意.

                  不过谂下,冇办法啊.

                  唔知道要几时先可以睇到书自习到架喇.

                  原本呢.今日想叫佢一齐嘅.

                  但喺因为有个初二同学仔要去.

                  所以佢冇去到啊..

                  希望下次佢可以陪到我啊.

                                

 

                                            刊登時間:2007-07-12 08:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]