What can I do?
麻木嘅感觉好矛盾
你知嘛?
有时我会不知所措.
事因我还不懂你的心
不爱不紧要
就怕你不说
刊登時間:2007-07-09 10:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]