| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
HapPy HaPPy Day~`  |
分類: 未分類 |
升到F.2...
真係喪開心丫!!!=)
哈哈...好感動丫!!!
不過之前已經浪費左1年嘅時開...
喺時候要努力喇...
菜心...你要加油丫!!!!!!
|
網主回覆
ThXD~=)
Posted at 2009-08-23 07:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
 ThXD~`丫!!!
1齊加油啦...
Posted at 2009-07-12 07:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Kyle 於 2009-07-10 06:32 PM 發表:
吾知呀.. 好似吾系甘岩入尼班甘..
|
網主回覆
哦...你中文叻丫嘛XD!!!
Posted at 2009-07-10 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
第一個支持你呀! 不過我升2c都吾知系開心定吾開心..
|
網主回覆
多謝你嘅支持呀!!!`=) 
升到應該開心嫁???  唔係咩??? Posted at 2009-07-10 06:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈佬=) !!!  Posted at 2009-07-10 06:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|