下個禮拜就考試喇@@"... 我到呢1刻居然仲末溫過書=( 這真是... 慘無人道!!! 慘絕人寰!!!! 慘無天日!!!!! 慘遭橫禍!!!!!! 慘不忍睹!!!!!!! 慘澹經營!!!!!!!! 慘綠少年!!!!!!!!! 總知就慘慘慘啦...><" 唉...菜心... 你要加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-3-"