|
|
♥好耐無見喇(〃^∇^)♥  |
分類: 未分類 |
今天.XXXX.去睇睇吧.
甘耐無返黎.有無掛住我呢?
大家甘乖.一定有掛住我喇.
我今天打的東西.可能系無奈野.
要有心理準備牙..
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
**聖誕假期=功課多多**
討厭功課怪獸.走開呀>[]<
對不起.又痴線了.不過
功課殺死PY_ANGIE事件來了.
待天日見報吧.我也安息了`
最後祝大家一句*
聖誕快樂MERRY CHRISTMAS!!!!!
|
| ♥出爐時間♥:2008-12-21 12:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 13 | »
|
|