|
|
♥番學幾開心嫁..♥  |
分類: 未分類 |
嘻嘻*
各位..番學開心嗎???
我就好開心喇..嘻嘻`
又冇乜功課wOr''
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈...
不過唔知聽日駛唔駛合唱團呢??
番又唔系..唔番又唔系..咁系咩呀?
咁唯有聽日朝早打番學校問喇..
呀..系呀..我有msn嫁..想做個fd..
就add我吧`
不過都系番個cm仔話我知先喇..好嗎`
好開心呀..我間中學....有日文學嫁..
真系好喇..呵呵呵呵呵呵呵呵..
今日呢..大概系咁喇..好喇..聽日見..掰掰~
希望有心人會為我送上1個cm仔喇..
Thz"
|
| ♥出爐時間♥:2008-09-06 12:37 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|
|