暱稱: ◇ " ah .... ❤ 詩 × `
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
  mY  nEWs  arTicLE 
  mY  nEWs  CoMMEnTs
最近三個月尚無任何留言
  FiREnDs
  ViSitiNg mE
最近沒有訪客
2009 年 2 月 1 日  星期日   晴天


永遠的承諾 分類: 未分類

好多日啦....!!好多日冇番屋企啦..!!

   好掛住屋企啊...!!前日我同亞珊嘈左交啊...我唔明呢..

我地之前既承諾你係唔係唔記得左啦...而我呢...我知道我會永遠記住..!!

      因為哩d承諾係我地第一次同你將心入邊既野講出黎...但2日之後我地既感情比初認識個陣仲陌生

可能個天想我入女童之前同亞珊嘈交..咁我入去未唔會掛住佢..日日係到喊..!!

   我好開心.. 哩幾日..我可以感受到亞嘉佢唔想我離開..唔想我入女童..

  唔想見唔到我..哩一種感受唔太好..因為我第一次見到亞嘉因為我喊..因為我而唔開心.所以見到佢喊..

就連我自己都喊埋..不過我好開心你曾經為我傷心過...但亞珊呢...你又會唔會因為我可能會離開既現實而傷心呢!!

    上一次我上庭..你就因為飛機忘記左..但今次呢..你又會唔會因為其他事而忘記左我呢..

       唔好講傷心事...打到我喊左出黎..個妝化哂唔好架..

多左幾個亞妹.1個姊妹同1個家姐...杏怡係我家姐.亞欣係我亞妹(不過你唔好再比我知你對我既朋友用好撚串既太度去講野)

細T又係我個妹..老婆...小痴..都係我妹妹...而我個姊妹..係亞航啊...亞妹們我會好鍚你地既..

     

發表時間:2009-02-01 11:34 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 Anna2 的日誌)


jenny_lwy 於 2009-02-03 10:52 PM 發表:
嗯....
我唔會再甘串kai 儀嫁啦
sor丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SiU_LiN_520 於 2009-02-03 07:34 PM 發表:
點解冇小lin ge?
莪系1個咩人?
尒刀吾要莪`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小lin 你點會係一個人呢..!!
      只不過我唔記得邀請你做我既家族人物...
我唔會唔要你既..!!!!!!~~ 
Posted at 2009-02-04 09:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ca_kai 於 2009-02-02 07:31 PM 發表:
很久沒見`
好掛住您地也
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我都好掛住你...!!
      快d一齊出黎同我地玩啦
Posted at 2009-02-04 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]