| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
驚嚇完爆笑再心情靚靚
  |
|
今日真係好爆笑 .. 哈
又喊又笑唔知想點 ..
真係嚇死我 .. 雪雪..
詳情唔提得 .. 嘆*
開心返曬..^*^
wakaka..啜@*@+
 
|
|
刊登時間︰2007-05-19 02:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


|
考Commerce
  |
|
今日,考Commerce,唔知考成點-*-唔理lu∼
又好暈∼*∼最近真係唔多夠訓=_=好辛苦,好想快d考完..喔*
最近成日聽...《 曹格 - 兩隻戀人 》.. 首歌聽上去好舒服,喜歡∼﹏∼*
傻傻兩個人 許過一個願
當時星星眨著眼 看起來並不遠
為你長翅飛 為你被風吹
請你千萬要等我
帶幸福來給你的那一天
*春天散步夏天看海秋天數落葉
一直沒有煩惱 一直沒有爭吵
讓每天像糖一樣甜
冬天飄雪我是棉被溫暖你的夜
一直在你身邊 一直愛到永遠
你就負責靠著我的肩*
貼著你的臉 拍一張照片
世界是很複雜的 要靠我近一點
但願你每天 幸福又安全
兩隻戀人手牽手
誰也不用再跑給誰去追
REPEAT***
 
|
|
刊登時間︰2007-04-30 04:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


|
好無辜....
  |
|
今日考中文聆聽同綜合...真係『吊』= =...我明明熄左電話..頂...佢冇啦啦10點半響咯自己...個死人鬧鐘..唉..多得佢唔少..出左去寫紙..唉..都唔知會點..我好驚佢扣我分丫...鳴..真係黑/_\聽日要打個電話去考評局解釋下...雖然作用唔多大/_\唉..都要試下..好無辜丫...
唔開心丫>*<
 
|
|
刊登時間︰2007-04-28 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 32 | »
|