| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
平安夜
  |
|
放左工 .. 返左屋企一陣就出左去尖東搵PinKy .. 到左啦 .. 都唔知間吧係邊=*= .. 搵左我成10幾分鐘 .. 到左間野 .. 可能太早 .. 好少人∼ ∼.. 一直飲飲飲 .. 去到12點倒數完∼就搵埋PinKy班FD去左唱K .. 累死ME=_=搭車返去個陣辛苦死 ..
本來想去屯門睇楊丞琳=*= .. 不過唔多識路就冇去 .. 牙哥好似企正係楊丞琳隔離後D .. WO~

 
|
|
刊登時間︰2007-12-26 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


|
超 冇 心 情 !
  |
|
超不爽!!!
等人等左個半鐘=o=!!已經好累!!
買唔到心愛既鞋>_<!!心痛!!
頸巾比Pink豬搶win左= =!!講笑!!
跟住 ..
中午12點幾食完野之後都冇食過野 ..... 直到夜晚12點幾返到home..
打開盒壽司 .. 再放低 .. 點知成盒跌曬落地-_-.. 我頂 .. 呆左半分鐘 ..
就去左整公仔面 .. 鳴鳴 .. 我唔制 ..
 
|
|
刊登時間︰2007-12-21 01:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


|
願爺爺早日康復!
  |
|
我最鍾意既爺爺,好希望你可以快d好返!!
唔想又再同一個病帶走我既親人 .. 加油 !!
 
|
|
刊登時間︰2007-12-16 10:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 32 | »
|