▣..★♣…Annabella﹏◈★〝】
2007 年 8 月 20 日 星期一
一日遊
今朝去左返工啦 .. 之後1點約左ar彤係九龍塘相見-3-多謝你陪我丫衰野~呵呵 .. 跟住就去上環報毅進~兜左好多路先搵到間野=u="報完就去左元氣度食^*^他他牛好正*之後找數一人90蚊~o~"哈哈 .. 之後我要去黃金個頭整電腦 .. ar彤就去左mk搵kay皇子打機=3="咁就分左手了T_T .. 到左深水埗我就睇車=_="老豆就買野又洗左好多錢 .. 佢買齊d野啦又要入葵芳拎野 .. 跟住先返火炭既舖頭整野 .. 好忙好忙~_~"點之又死多一部pc .. 頂 .. 又要拎去整 ..如果我識整咪好咯\_/想學下唔洗靠人呢! 如果搞掂埋2部野我就有3部pc啦a_a嘿嘿*跟住8點幾先返到home*
P.S.多謝東東送野俾我a_a好開心丫,想要好耐*
刊登時間︰2007-08-21 01:15 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 17 日 星期五
眼痛又腫>_<"
好累丫今日~_~6點就起左身 .. 上一上網 .. 之後訓多陣 .. 8點幾就出左去ST間IVE .. 我想報個科係最多人排=_=我去到佢仲話就爆 .. 即係叫我返歸-O-""跟住我就去搵車返工 .. 途中遇到一個以前中學既男同學(5B) .. 死 .. 唔記得左佢叫咩名=_="同佢傾左幾句就BYEBYE LU~之後搵左巧耐車先知搭咩車=_="返到去之後我好眼訓~_~"勁想訓下 .. 鳴鳴 ..之後醒起我漏左冇拎份申請表 .. 唉 .. 勁白痴放工又要去多次間IVE=_=行死我今日 .. 之後交埋錢就返屋企>V<"呼~~上左一陣M.S.~BUT發覺好似唔多想玩 .. 仲死埋-0-"即OFF走左去訓 .. 訓到9點半~_~"隻左眼好痛 .. 腫曬隻眼 ..仲要郁一郁都痛~_~"諗下睇唔睇醫生先 T_T""
P.S. 近期好鍾意飲→清心棧青蘋果青瓜 .. @*@ .. GOOD !!
刊登時間︰2007-08-17 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 16 日 星期四
唔好成日落雨啦..不過都唔好咁熱
尋日開始返工 ̄ま ̄ .. but .. 要快d拎部電腦去整先得 .. 唔係我以後既日子得一個字 ..『悶』~*上下兩層要係咁上上落落=_= 真係唔上唔落 .. 其實我都冇咩野做 .. 睇下有冇人入黎 .. 打下PSP .. 睇下雜誌 =_= .. 聽下歌 .. 不過就腰酸背痛咯 =O=".. 放左工返到HOME諗住上M.S.玩下啦 .. 點之更新完個活動就LAG到爆炸-O-"激死禾 .. 跟住斷埋線TIM仲 .. 想爆粗開始 .. 咳咳=_=跟住唔理LU準備定D文件,聽日去睇下IVE有冇位剩=*=冇全日咪讀夜兼LO~~仲好=U=+ ..
我睇雜誌有個LOON LOON頭好靚 ^*^搵日整下個頭先!染埋髮我要=W= .. 嘿嘿 ~
P.S.多謝雪B幫我禁到100% a_a 同埋我要睇你個靚靚頭*
刊登時間︰2007-08-17 12:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]