| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
~_~
  |
|
今日上左好多堂 .. 累累 .. 返到屋企又頭痛 .. 唔知做咩呢排成日都係咁 .. 食完藥訓左陣 .. 醒左食飯啦 .. 過左陣又想嘔咁 -_-" 鳴鳴 ..
P.S. 岩岩訓係度聽返《Princess Mononoke 幽靈公主》D純音樂 .. 真係好好聽 .. 想放鬆個陣最岩聽 .. 好動人既音樂v﹏v..*
 
|
|
刊登時間︰2007-10-04 10:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


|
~_~總之就頭痛
  |
|
今日返學遲大到 .. 等左架車好耐丫 .. 又塞車 .. 又落雨 .. 遲左成20分鐘=_=" .. 好彩個miss話係第一堂就算 .. 真係好人=v=".. 我為左唔遲到 .. 聽日開始搭巴士去New Town Plaza .. 再搭火車再轉MTR .. 咁一定冇塞車啦=﹏=" ..*
跟住放學=_="要幫老豆去柴灣拎文件 .. 痛苦丫~~~~~ 企左好耐MTR先到 .. 跟住要搭小巴 .. 唔識落車 .. 我就問坐我隔離個位女仔啦 .. 佢好靚女嫁 =*= 又好人 .. 因為佢唔知我要落個站係邊 .. 仲幫我問伺機 .. 真係多謝佢 @v@ .. 佢真係好靚女 .. 我係女仔都有d迷上左佢=x=" 呵呵 ..
落左車啦 .. 原來我早左好多 .. 竟然未拎得 ..我就坐係樓下間restaurant度等 .. 等左成粒幾鐘 .. 已經開始暈暈地 .. 搞掂完上個架682先攞命 .. 竟然要停30個站先可以返到home .. 好搖丫架車=..="搞到我勁頭痛 .. 仲想嘔咁-_-" .. 以後咪搞我 .. 鳴鳴 .. 返到去都冇胃口食飯 .. 個頭實曬~口~"
 
|
|
刊登時間︰2007-10-03 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


|
好多人生日*
  |
|
夜晚出左去食飯 .. 預早左2,3日興祝定我老豆同佢個老友既生日 .. 很熱鬧呢 .. 不過 .. 竟俾我近鏡望住兩個壽星佬互鍚面 =_=" 好恐怖既畫面 .. 嘔嘔 ~
.. 總算 沈迷過 曾真心我不怕錯 ...
.
.
.
《 Happy Birthday 》
 
|
|
刊登時間︰2007-09-30 12:32 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 32 | »
|