| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
對唔住 ..
  |
|
我呢幾日真係好唔開心 .. 成個人都好呆滯 .. 一諗起以前d野就想喊 .. 不過好彩仲有朋友 v_v .. 多謝 德文 , 雪雪 , 聰 , Rain ,星海 , 火火 你地既關心 >_< 感動耶 ..
已成定局 .. 我知改變唔到 .. 再點諗落去都冇用 .. 不過太可惜 .. 一條生命就咁冇左 .. 投放左咁多感情落去 .. 失去個陣真係好難接受 .. 我真係唔想冇左你 .. 真係好慘 ... 對唔住 .. 對唔住 .. 對唔住 .. !
 
|
|
刊登時間︰2007-10-23 11:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


|
踏單車@德文
  |
|
今日同德文去左踏單車a_a .. 1點幾開始踏 .. 踏踏下 .. 唔記得左自己唔識轉波 .. 上斜踏得好吃力下=_=" .. 哈哈 .. 笑死人 .. 好彩有人教下我 .. 唔係都唔知點踏=u=" .. 以前踏入大埔踏成4個幾鐘 .. 今日2個鐘左右就踏完 .. 原來可以咁快回程a_a .. 唔停係咁踏都唔係太辛苦 .. 其實我仲想踏多轉入馬鞍山 .. 可惜係回程個陣 .. 車撞車 .. 我趴低左 =_=".. 腳受左少少傷 .. 爆下血咁 .. 德文話似貓爪痕咁 .. 哈哈 .. 之後企係度休息下啦 .. 就有個踏單車既救護員出現左 .. 問我需唔需要佢幫手處理下個傷口咁=*=佢出現得太合時 .. 佢就幫我消毒 .. 包紮下咁 .. 真係好多謝佢呢 .. 雖然受左傷 ~*~ .. 不過今日踏得都很爽&開心耶!a_a*
P.S. 多謝德文舊冰蜜桃*真係好食的 a_a 冇呃你嫁*
 
|
|
刊登時間︰2007-10-14 11:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


|
《生化危機3》=3=
  |
|
今日睇左《生化危機3》啦>*< .. 好正丫 .. 女主角型到爆=*=全程都好緊張 .. 雖然好鍾意 .. 不過我真係幾驚下=*= .. 好彩有Rain陪我 .. 驚到要揸住佢隻手 .. 嘻嘻=v=" .. 好似仲有第4集 .. 超期待的呢=3= ..*
 
|
|
刊登時間︰2007-10-10 07:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 32 | »
|