| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
心情超復習
  |
|
好多野都係自己努力去爭取 ..
不過我覺得冇結果既野 ..
還在付、等待個甚麼呢 。
 
|
|
刊登時間︰2007-09-28 12:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


|
休息
  |
|
今日紅日a_a*全日留係屋企 .. 有咩做 .. 咪睇下《 終極一家 》.. 落街寄下信咁=*= .. 封信係抽獎(飛輪海 海報+鎖匙扣) .. 哈_哈*很棒耶!.. 之後我好難得地訓下覺 .. 因為我冇開冷氣訓 .. 所以我訓下又醒下 .. 就發左好多個夢 .. 有d超科幻=_=".. 有個係夢到叮叮係咁鍚我a_a .. 好似有夢到大東 .. 仲有一個人 .. 唔方便講 -3-" .. 之後我竟然俾個月亮殘醒左我=_="今晚個月亮超光的呢!.. *
P.S. 諗起尋日個BB女好得意 .. 塊面仔漲卜卜嫁 =3= 同埋佢好似我以前隻傻豬咁a_a*
 
|
|
刊登時間︰2007-09-26 09:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


|
中秋節@西米豆腐花!
  |
|
今晚唔出去LU 食完飯就返左屋企 .. 落雨唔想出去耶 其實我係想睇《終極一家》既 .. 大東 A_A 嘻嘻 .. 大東很型 >v< !! 出到 34 集了~我一定繼續追落去 a_av 食住甜品睇*西米豆腐花@*@v
今日老豆仲未買 .. 快d買架單車俾我啦 /_\" .. 應承左人又係度拖 .. 可惡耶 =u=" ..
P.S. 臭天 >_< 算你仲有d良心 原來你上次係抄漏左我個名 咁就算啦 哈哈 等我不爽了15天!a_a" 聽聞你肥左bor 一定靚仔左好多啦 *_*等你丫 2月!!!
 
|
|
刊登時間︰2007-09-26 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 


« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 32 | »
|