▣..★♣…Annabella﹏◈★〝】
2007 年 12 月 12 日 星期三
行街@Pinky
今日3點放左學 .. 同Pinky去行街 .. 順便睇埋佢男朋友仔 .. 跟住我地睇中左好多野=o= .. 我呢 .. 就睇中左兩對鞋 .. 一頂帽 .. 一個袋 .. 我地一人一個黑一個白 .. 岩曬 ^_^ 要儲下錢先得=*= .. 跟住好好笑咯 .. 哈哈 .. 因為我地兩個做左d白痴野 .. 唔講得俾人聽=x=".. 秘密呢 ~ 跟住解決左一d事情之後 .. 就去左唱K .. 唱到8點幾之後去左食野 .. 一路食一路傾返好多野 .. 真係順暢好多 .. 終於明白點解以前成日咁唔開心 .. 真係會失眠 .. ~_~" .. 之後返到屋企都12點幾lu ..*
刊登時間︰2007-12-13 12:52 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 10 日 星期一
約會@Pinky
夜晚7點幾同左Pinky去左打邊爐-3- ..*嘩嘩 .. 第一次見你咁靚女耶 .. 索索=﹏=*..食完之後都10點幾了 .. 諗住行去新城市睇戲啦 .. 途中Pinky撞到超多fd咯= =”起碼4個 .. 呵" 行到去UA 11點左右 .. 點知最後個場已經上埋 .. 頂佢咁早收=_=" .. 之後就入左對面間機舖 .. 咁岩WING皇子有返工遇見佢-3-.. 好耐冇見啦 .. 呵呵 * 跟住因為都好想睇《塚愛》既關係 .. 我地出左旺角間Broadway 睇 .. 12點幾有場 .. 入到去睇左陣 .. 我開始好鬼驚=_=".. 越睇越嚇人 .. 我驚到係咁攬住Pinky隻玉手∼_∼ .. lay埋眼唔敢睇 =_= .. 都幾嘔心下 .. 嘔左d野出黎再食返 .. - -" .. 有一part我地仲叫左出黎 .. =//= " 睇完之後就去搭車 .. 途中有個醉鬼醉到訓左係地下 .. 之後仲有龜同白車到場 .. =_=.. 等左一陣都冇就有車lo .. 返到home都3點幾 .. *
刊登時間︰2007-12-11 12:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 11 月 26 日 星期一
小薰 & 阿本 ~ 甜甜圈 ..*
小薰 & 阿本 ~ 《 18 禁不禁 片尾曲 》 甜甜圈 ..* 小薰: 天天 非常想你的甜點 飛過城市的邊緣 降落愛你的終點 想念 互道晚安的每一天 卻又捨不得說再見 你的笑那麼甜 我的直覺就是那麼堅決 不怕有暴風圈 因為你是我最晴朗的大晴天 愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺 因為愛你 才是我最後最美麗的句點 喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界 因為愛你 才讓我的心永遠像甜甜圈* 阿本(RAP): 牽妳的手 還是有點緊張 看妳雙眼 怎麼好好說話 這次真的下定決心鼓起勇氣擁抱妳讓我們的愛連成完美圈圈 曾經懷疑自己(小薰:ho~) 是否能保護你是妳讓我看見世界美麗(小薰:ho~) 是妳帶我走向溫暖生命(小薰:ho~) 因為有你我的天空放晴 緊握住妳的手一起 迎接未來 十八歲的蔚藍環繞 永遠的愛 小薰: 天天 非常想你的甜點 飛過城市的邊緣 降落愛你的終點 想念(阿本:想念) 互道晚安的每一天(阿本:每一天) 卻又捨不得說再見(阿本:說再見) 你的笑那麼甜 我的直覺就是那麼堅決 不怕有暴風圈(阿本:ho~) (阿本+小薰)因為你是我最晴朗的大晴天 (阿本+小薰)愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺 因為愛你(阿本:愛你) 才是我最後最美麗的句點(阿本:是我最後最美麗的句點) 喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界 因為愛你(阿本:愛我) 才讓我(阿本:你)的心永遠像甜甜圈 阿本(RAP): 是否能夠繼續 因為妳能讓我真正充滿勇氣 有妳才可以真正面對自己 一起面對未來(小薰:ho~) 十八歲的蔚藍 兩人一起擁抱永遠的愛 小薰: 愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺 因為愛你 才是我最後最美麗的句點 喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界 因為愛你 才讓我的心永遠像甜甜圈 阿本(RAP): 是否能夠繼續 因為妳而讓我真正充滿勇氣 因為妳才可以真正面對自己 緊緊的握住妳的雙手 一起面對未來 十八歲的蔚藍 兩人一起擁抱永遠的愛
刊登時間︰2007-11-26 10:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]