|
WoWo~12月31號係全年最開心既一日 ..
因為係同Kay仔同雪雪b過>3<..*!!
放左工之後 .. 返一返左屋企 .. 就出左去沙田搵Kay仔 ..
哈哈 .. 買左支棉花糖一齊食 .. So Sweet!! 過左陣 ..
我期待已久的雪雪b終於有機會見了 a_a*好興奮喔 .. oh yeah!!..
之後我地3個去左食野 .. 搵左好耐先入左間Oliver's Super Sandwiches ..
跟住我地差唔多食完 .. 劍心就黎左 .. than .. 就4個去左影貼紙相=_= ..
可惡 .. 部野影得不太好 .. 令我地狂叫 .. 不過有Kay仔係度好難唔叫 ..
哈哈 .. but就浪費左好多時間係部機上 .. 十分唔滿意 ..
所以我地下次再影過好了 a_a .. 過左陣 .. 大明同星仔黎左!
大明好靚仔wo .. 係咪丫雪雪b a_a+ .. 你地兩公婆要相親相愛 ..*
than 我地搭火車出尖東個陣 .. Kay仔同雪雪b兩個笑到瘋了=*= ..
『 不能食的秘密 』<--- 甚麼?? .. 之後我地行入左一條『 不歸路 』..
我未試過咁Q迫 .. 迫左一粒幾鐘 .. 都去唔到碼頭 .. 之後有煙花睇 ..
就過左08年LU ..跟住掉頭走 .. 行下行下 ..
有班又變態又興奮又黑黑又LOON毛既外國男人 ..
痴線嫁佢地 .. 亂咁捉住D女人女仔強吻 >口< .. 好險丫 ..
佢地班人係正我地前面 .. 我同Kay仔拖住立即走開 ..
我好驚雪雪b 俾佢地KO .. 即刻叫佢地小心d >o< .. *
驚嚇完就去左打機 a_a .. 係呢個時候星仔同劍心就要返去lu ..
Kay仔好多FD丫.. 去到邊都撞到D FD ..
雪雪b睇到Kay仔打太鼓係咪o曬= o =" .. than ..
我同雪雪&大明去左許留山買野飲 .. 我話飲『芒椰奶西』 ..
充滿邪念的雪雪b即刻奸笑a_a+ .. 哈哈 .. 之後 ..
我地4個加埋Kay仔d fd ..10幾人一齊行返去旺角 .. 好凍耶 !!..
行下行下 .. 唔見左大明同雪雪b .. 嚇死我>o< .. 原來佢地行左去對面 ..
之後我同Kay仔就搭車返去lu ..*
P.S. Pinky 同 牙良都要好好的 ! 新年快樂丫 ~ 我的好朋友 ..*
仲有其他朋友仔a_a 新年快樂丫!!多謝你地D Message ^*^
 
|