▣..★♣…Annabella﹏◈★〝】

          

                  

          

        
 
               

    

Annabella
暱稱: Annabella
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
多謝Pinky*
擇日再去*
《七龍珠改》
丫Rain@補慶祝生日
探Dalbee*
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
★﹏BoA〝】
★﹏DEATH NOTE〝】
★﹏L' Arc~en~Ciel...
★﹏T.M.Revolution〝...
★﹏w-inds.〝】
★﹏大東個Blog〝...
★﹏玉置成實〝】
★﹏倖田來未〝】
★﹏音樂網〝】
★﹏終極一家 〝】
★﹏惡作劇之吻2 〝...
★﹏愛麗絲學園〝】
★﹏漫畫〝】
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 22
今日人氣: 6
累積人氣: 6678
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

      2007 年 12 月 31 日  星期一   

        

倒數@Kay仔,雪雪b,大明,劍心(冇髮型),星仔 愉快

    

 

WoWo~12月31號係全年最開心既一日 ..

                       因為係同Kay仔雪雪b過>3<..*!!

  放左工之後 .. 返一返左屋企 .. 就出左去沙田搵Kay仔 ..

哈哈 .. 買左支棉花糖一齊食 .. So Sweet!! 過左陣 ..

我期待已久的雪雪b終於有機會見了 a_a*好興奮喔 .. oh yeah!!..

之後我地3個去左食野 .. 搵左好耐先入左間Oliver's Super Sandwiches ..

跟住我地差唔多食完 .. 劍心就黎左 .. than .. 就4個去左影貼紙相=_= ..

可惡 .. 部野影得不太好 .. 令我地狂叫 .. 不過有Kay仔係度好難唔 ..

哈哈 .. but就浪費左好多時間係部機上 .. 十分唔滿意 ..

所以我地下次再影過好了 a_a .. 過左陣 .. 大明同星仔黎左!

大明好靚仔wo .. 係咪丫雪雪b a_a+ .. 你地兩公婆要相親相愛 ..*

than 我地搭火車出尖東個陣 .. Kay仔雪雪b兩個笑到瘋了=*= ..

『 不能食的秘密 』<--- 甚麼?? .. 之後我地行入左一條『 不歸路 』..

我未試過咁Q迫 .. 迫左一粒幾鐘 .. 都去唔到碼頭 .. 之後有煙花睇 ..

就過左08年LU ..跟住掉頭走 .. 行下行下 ..

有班又變態又興奮又黑黑又LOON毛既外國男人 ..

痴線嫁佢地 .. 亂咁捉住D女人女仔強吻 >口< .. 好險丫 ..

佢地班人係正我地前面 .. 我同Kay仔拖住立即走開 ..

我好驚雪雪b 俾佢地KO .. 即刻叫佢地小心d >o< .. *

驚嚇完就去左打機 a_a .. 係呢個時候星仔同劍心就要返去lu ..

Kay仔好多FD丫.. 去到邊都撞到D FD ..

雪雪b睇到Kay仔打太鼓係咪o曬= o =" .. than ..

我同雪雪&大明去左許留山買野飲 .. 我話飲芒椰奶西』 ..

充滿邪念的雪雪b即刻奸笑a_a+ .. 哈哈 .. 之後 ..

我地4個加埋Kay仔d fd ..10幾人一齊行返去旺角 .. 好凍耶 !!..

行下行下 .. 唔見左大明同雪雪b .. 嚇死我>o< .. 原來佢地行左去對面 ..

之後我同Kay仔就搭車返去lu ..*

P.S. Pinky 同 牙良都要好好的 ! 新年快樂丫 ~ 我的好朋友 ..*

   仲有其他朋友仔a_a 新年快樂丫!!多謝你地D Message ^*^

 

刊登時間︰2008-01-01 07:06 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

   

                

                      

           



      2007 年 12 月 29 日  星期六   

        

結婚@Howard Sir

    

 

  今日係Howard Sir 既大喜日子 a_a 恭喜曬 ..*好耐冇試過觀禮了 .. 不過我地班得5個去咋 .. 好唔俾面wo大家=o= .. 哈

新娘子件婚紗好靚丫 .. 佢致詞個陣仲喊左出黎 .. 可能太感動 a_a ..

  之後我去左沙田搵Kay仔傾左陣就返去了 .. >3< *

 

刊登時間︰2007-12-30 01:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

   

                

                      

           



      2007 年 12 月 25 日  星期二   

        

聖誕節快樂!!!

    

 

  訓醒既時候 .. 已經係夜晚6點=_= .. *好好訓 .. 本來今晚約左Kay仔去尖東/_\不過尋日洗曬d錢陪唔到你..sor>*< .. 所以我就同左我老豆同華妹去左荃灣韓燒 .. 隔離個班人都唔知點燒=_=燒到就黎著火咁制 .. 勁多煙 .. 頂佢 .. 仲係咁吹曬過黎 .. 咳咳 .. *食完啦 ~ 跟住去拎車 .. 出門前我燒左隻CD有得聽a_a .. 老豆又咁岩裝左個低音喇叭 .. 超正耶!返到去2點幾 .. 牙哥仲好驚以為我地咩事 ,,屋企一個人都冇= = ..* 呵呵 ~

 

刊登時間︰2007-12-26 11:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]