今日無無聊聊金過咗...
一朝早就去咗ESTER WONG 'S home
又話練話劇
最後又話太少人
唔練wo... ( 超無奈)
講mud都得ga la ...
最後竟然係度bo碟lo...
之後就同isabel去咗中央圖書館借書做book report
借完書就去信達行吓
行咗好奈...
對腳超痛ar...
噃到home 就上吓網
超無聊金過咗一日...
ByeBye!!!