今日跳大繩比賽呀′′
超開心lo ~
我地哥班贏左初中組第一名呀 ∼ ( 雖然我冇參加...但係都係我地班's光榮呀'' )
跟住我地一齊互相握手... ( 可能因為興奮得製's關係,我地都變得低低地... )
佢地開7-up慶祝哥時,
我同s ter嬸,cindy lao都一齊黏埋過去歡呼呀 ~
唔打la ~ 收工 ~
c0m2ent.'=]]