welcome to my blog !!!
hihi !!! welcome !!!
AnsonChan123
暱稱: Piano~.. 琳''
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
report card...
跳大繩比賽 ∼
十八番...
巧多測驗呀 ''
慈善步行...
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 52
今日人氣: 1
累積人氣: 1867
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 13 日  星期五   雨天


跳大繩比賽 ∼ 開心 分類: 未分類

今日跳大繩比賽呀′′

超開心lo ~

我地哥班贏左初中組第一名呀 ∼           ( 雖然我冇參加...但係都係我地班's光榮呀'' )

跟住我地一齊互相握手...            (  可能因為興奮得製's關係,我地都變得低低地... )

 

佢地開7-up慶祝哥時,

我同s  ter嬸,cindy lao都一齊黏埋過去歡呼呀 ~

 

唔打la ~  收工 ~

 

 






訪客留言 (返回 AnsonChan123 的日誌)


o999999 於 2009-04-13 07:40 PM 發表:
CoMmEnT請回
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



o999999 於 2009-04-11 10:03 PM 發表:
cm2一定要回架><''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



o999999 於 2009-04-11 10:03 PM 發表:
cm一定要回架><''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



him199392 於 2009-04-05 10:29 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivy227 於 2009-03-31 08:49 PM 發表:
cM俾ans0n仔=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tiffaddress 於 2009-03-27 07:22 PM 發表:
 hi~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



thewina 於 2009-03-14 02:10 PM 發表:
c0m2ent.'=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



happy_ester 於 2009-03-14 12:17 PM 發表:
you are so low b
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

y ???
i know u are just saying yourslef only ~ 
Posted at 2009-03-14 09:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]