生日鍾
今日放學~!!!
學校要我地去會展(電腦展)
4點到~6點完!!!
我地睇左陣就同阿威,甘爺出去打機!!!
6點番去點名!!!
之後坐船過尖沙咀~~!!
去左一間唔知乜機舖~!!!
得阿威同我!!!打左好鬼耐~11點先搭mtr番歸~~~!!!!