前日落街打波
同左d甲2果d一齊打
雖然多數俾佢地屈機
但係都好正同學到好多野
今朝同d fd出左去bbq
燒左好多野...仲教埋人起爐xd
________________________________________________
唔知點解開心總係過得特別快
而我只想追尋快樂的時光
但開心過後往往都有點隱悔
究竟是我在浪費光陰
還是人生往往都是如此呢