我又夢見Bio入面d野=_= 今次見到成堆教徒拎住弓箭…係城牆上面瞄住我… 好彩用連狙打中個隊長(見只有他一個沒有弓箭…),跟住全部撤退… 點解呢兩日都夢見Bio架=_= 唔通我又中左毒!?=口=
一早去打波… 竟然打到心口痛… 陰公… 痛…痛…痛…
伯爺身體唔好 幫佢就必然架喇 所以睇黎我都要認真d,唔可以再靠阿爸 只好打少d機…
痛…休息~休息~