中秋呢一日,由於呀ma要返工所以無成家團圓咁係道食飯,所以有啲遺憾>_<,不過下年一家會團番圓的,呢一日,一食完飯,就去左洗白,之後換3,同埋呀ba一齊洛去,洛道去先同呀大頭發會合,跟住去買 蠟燭等中秋要用的野,同時要多謝ba ba借出火機比我地使用,多謝你ba ba,跟住就係寶琳道同呀嬋會合,一齊去寶盈park道玩啦,玩玩吓,就有呀龍同呀欣的加入,我地玩的同時,都唔知買左幾多盒蠟燭啦,玩到好似煲蠟咁^.^,之後到11點幾就走左,去左坑口搵肥牛,等埋肥牛之後就搵地方洛腳,同埋食肥牛比我地的kfc食物^.^,之後就走人返返去調景嶺,返黎就去71買野飲,之後就去左學校的後山道同肥牛,呀龍傾心事,因有事,我返左屋企,之後再洛番黎繼續傾,傾到3點30分就走左啦
|