11月4日,早上做領袖生,中午要表現二胡,所以早上8點我就起身去eat早餐,返到去就同左呀rain去守6樓,叫悶就同佢傾左一陣計咁啦,之後佢就同呀莫生調左更,果個莫生真係......,之後到左12點就洛左去古箏room就幫手張啲野攞洛去表演地方,一直就表到3點,中間有好多好笑的時候,特別係家家同家豪,之後就幫手張啲野還原,又要張啲野攞黎攞去,真無耐,返到屋企之後,盲食野啦,(因為lunch未食野),之後呀珊就打黎啦,佢就問我出唔出黎,我就話出,因為我今日都要去睇死亡舉記嫁啦,佢就話係景林街市到等,去到佢就話叫我換吓個look,就wear左佢攞黎果件牛仔嬲啦,之後就去左ball場一陣,之後去左寶林果個shopping central道,就去睇電影,呀珊都話睇,之後呀龍本來都想睇的,但係佢最後無睇到啦,佢話太貴啦,之後就去左食飯先,係食飯期間大家講吓笑咁,之後就去左睇啦,死亡筆記中間都有笑位的,睇左套野之後,我覺得雖然改左好多野,(真係要睇哂漫畫先知),但都覺得個導演改得幾好,返到去中途見到肥牛,到左屋企先知原來今日呀哥同細佬今日都有去睇,真係好q,之後就同呀龍呀珊傾左陣電話就去睇甲賀忍法帖之後就訓左啦
|