今日上堂時....差5多堂堂都比老師叫我名..say
「方毅權...5好趴係到」 或者 : 「方毅權...坐好d」
唯讀是英文堂....miss姐冇番到(抵死A_A)跟住教我地P.E個阿SIR代左一堂(今日英文有2堂) P.CHAN代一堂
喺阿SIR代果堂時....我買左D野食去課室..阿SIR比睇報紙...跟住我用報紙姐住我塊臉..然後狂食野A_A
勁high....格離個良仔話比5蚊我..叫我同佢一齊食..我當然肯啦...因為有賺痳..hah///
lunch果陣....同左成班爛仔@@(Gary...Arhei...士巴嗱...)果d
點之到左球埸..落勁大雨........好采果到有野姐住...跟住就無無聊聊咁坐左3/10 (lunch既時間)
冇咁大雨...5之點解有種熱情之心...跟左gary出去打波...頂...10球入一球..因為果到太濕!!**
如無意外咁番番去學校....差5多打鐘時....我同arhei去左書展睇書..我見到本心儀既書-->
[[露台上的初戀情人]] 果陣時勁想買..可惜5夠錢..跟住我睇下我地班邊個有錢...
結果良仔借左比我(本書45蚊) 佢借50比我..要我還55..\ ' / 不過冇計..書展剩今日...5買又曬左-33-"
放學去土瓜灣箭頭髮.....諗住叫個髮型師....箭短[小小]..箭碎....
點之佢真係5明咩叫[小小] 箭到我勁想喊....箭完之後..無奈咁望住鏡前的我
好好奇咁問自己 : 呢個係咪我黎ga......妖......曬左60蚊去箭呢個頭
就為左聽學校老師d話?
|