尼滴巧喔-33-""|||
悲哀令我更加加愛惜......掛住尼***""
                                               

                          

                                                                          

         

Arkuen106
暱稱: Ar"權●//”\
性別: 男
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
沈悶的一天""
辛苦~~>33<
5見野哇***
無奈-33-"
無聊唷"
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 262
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 13 日  星期三   雨天


無奈-33-" 呆滯 分類: 未分類

今日上堂時....差5多堂堂都比老師叫我名..say 

 「方毅權...5好趴係到」 或者 : 「方毅權...坐好d」

唯讀是英文堂....miss姐冇番到(抵死A_A)跟住教我地P.E個阿SIR代左一堂(今日英文有2堂) P.CHAN代一堂

喺阿SIR代果堂時....我買左D野食去課室..阿SIR比睇報紙...跟住我用報紙姐住我塊臉..然後狂食野A_A

勁high....格離個良仔話比5蚊我..叫我同佢一齊食..我當然肯啦...因為有賺痳..hah///

lunch果陣....同左成班爛仔@@(Gary...Arhei...士巴嗱...)果d

點之到左球埸..落勁大雨........好采果到有野姐住...跟住就無無聊聊咁坐左3/10 (lunch既時間)

冇咁大雨...5之點解有種熱情之心...跟左gary出去打波...頂...10球入一球..因為果到太濕!!**

如無意外咁番番去學校....差5多打鐘時....我同arhei去左書展睇書..我見到本心儀既書-->

[[露台上的初戀情人]]  果陣時勁想買..可惜5夠錢..跟住我睇下我地班邊個有錢...

結果良仔借左比我(本書45蚊) 佢借50比我..要我還55..\ ' / 不過冇計..書展剩今日...5買又曬左-33-"

放學去土瓜灣箭頭髮.....諗住叫個髮型師....箭短[小小]..箭碎....

點之佢真係5明咩叫[小小]  箭到我勁想喊....箭完之後..無奈咁望住鏡前的我

好好奇咁問自己 : 呢個係咪我黎ga......妖......曬左60蚊去箭呢個頭

就為左聽學校老師d話?

 



2006 年 12 月 12 日  星期二   晴天


無聊唷" 疑惑 分類: 未分類

今招7點先起身....勁無奈...諗住可以番學打一陣波...點之番到學校...已經差5多打鐘-33-"

跟住上課都好愁....5之做乜-33-"

第一堂係中文堂.....我趴左係到....班主任見我趴左係到-->

就叫左我起身答問題...果陣時我連佢問我乜都5之..超魚(5制唷) = =+

後尾好采良仔細細聲咁同我講..我先識答...

曬左大家時間....5好意思唷  haha!!

跟住放學陪ArHei 去圖書館做功課....做到4點左右(開始練波了-33-) ^^*

就落左去換衫衫**

練波練到一半左右....我地有得休息...跟住阿sir叫我地填波衫既size果d野...我好無奈咁讓左-->10<--號 比ArHei

我都5之點解咁好人既  哈哈!!

練完波....照平時咁番屋企..

係屋企...又係重覆之前既野做既野

12點-->訓教  呵欠 ╯●_●╰

 



2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天


悲哀 感動 分類: 未分類

今日照平時咁番學...lunch去打波....放學....

放學陪左d fd 去網吧(本身5想去既)玩到5點半左右番到屋企-33-"

到左夜晚.....竟然發生左一件令我......左一次!!!!

而觸發呢件事既....就係-->愛情

我個fd同我講左好多關於愛情既道理...令我....有生以來...喊得咁犀利!!