KeKe,,今日過得好充實喇,,放假,,梗係充實啦,,
第1,,同+姐,,牙哥去海防博物館,,好玩呀,,而且免費添,,GDGD!!我地畫左1幅圖,,超ugly,,可,,+姐,,
+姐1130就去到MTR station,,牙哥好傻lo,,行返黎,,又行返去,,佢唔累我都累啦=.='',,
KeKe,,同細妹去吃韓國BBQ,,好味,,好味,,
130上返我屋企,,上網,,嘩,,牙妹,,你牙媽咁好既,,比你上埋o嗰啲網,,SO GD!!整左個xanga,,牙妹既,,
200,,牙哥黎左,,
210,,+姐黎左,,之後做Tom Sawyer lu,,好唔正經,,but之後又正經返=],,
做倒445就1齊溫中史,,THZ~牙妹比"TIPS"我,,KeKe,,THZ~
520,,牙哥,,細妹走lu,,540,,+姐走lu,,
好彩,,牙X冇罵,,好野,,X)
夜晚,,做學歷++温[豬],,
聽日,,又返學lu,,

|