今日,,牙妹,,牙哥,,+姐去左我屋企,,KeKe,,
牙哥1130走左lu,,
KeKe,,哥,,你走寶啦,,我地吃KFC喇,,
吃到200走人,,繼續起我屋企做光興影,,
345去school,,無聊+好lor,,我地行左落台=.='',,
615返到home,,繼續Design Design,,
牙妹好慘呀,,登你可憐,,but牙媽都系為你好姐,,
我同+姐745先到eat dinner,,KeKe
刊登時間︰2006-04-01 07:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2006-04-01 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]