刊登時間︰2006-03-22 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
呵*又倒寫日記時間喇,,x)
琴日+今日既[reading]堂,,睇[豬],,
琴日既[I.Sx2],,悶+同細佬寫信,,今日既[Eng.Margetts]悶悶悶喇,,之後,,上[中屎],,對作業,,
then,,今日同琴日既recess,,冇咩特別,,
琴日+今日既第4堂,,都係中文,,but琴日write作文,,中文x2,,今日,,冇咩野,,之後,,[c.5],,悶到爆,,
[ch*]lu,,食麥記=]],,
琴日[P.E]打[波],,今日有[H.E]喇!!!!!
吾寫la,,温書喇,,
刊登時間︰2006-03-21 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]