●[aTtLeY的天地''那個懵懂的‥\\女孩 |||!

2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


我仲發緊夢?? 無奈 分類: 未分類

我還在發夢??

ReViSiOn TeSt,聽日就系啦,我都冇過溫書.

1誠班的同學已經做好準備,迎接Lee個挑戰.

我呢??????

雖然有某位同學話佢只會前一日先溫,但系佢唔溫都合格!

~我冇Lee個本事.......

因為我唔會只有一個下場=

我曾經努力溫習過,都有好成績!

=我相信,只要我肯努力溫習,我應該會有她成績!

  

唔想令成日擔心我的人唔開心!

唔想為過我付出的人唔開心!

唔想對我有希望的人唔開心!

唔想教我的老師傷心!

**想同NaTuRaL講:唔好咁擔心你的身體報告啦!堅強一d!

唔會有事.別哭!

Don’t cry!

                             

                            Be a HaPpYgirl !

 

BY: aTtLeY

 

 

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Attleyx123 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]